top of page

Humans of Halls #9


十句我不會忘記的話 01「到依家都唔能夠相信你已經係人地既大仙」//不死老鬼 02「睇住你由零開始學打波,冇諗過你可以救到呢球波」//教練 03「如果你真係想係hall有咁大既得着,係好難,不過你記住,層樓幾時都會支持你」//Year1 樓主 04「任何時候都要記住組係一個開心既地方,有咩事都可以同組爸媽講」//組爸媽 05「有時我覺得我地讀medic既其實幾慘,好多人為咗讀書,好多野唔敢放膽試,被逼放棄好多興趣」//同學 06「同讀書唔一樣,係Hall學到既野唔會有一張成績表,你永遠唔知幾時先有用,不過你身邊既人就會知你係有成長到」//樓大仙 07「記住green gown唔係只係用黎影相,着green gown既時候要諗下自己有冇資格做一個香港大學學生」//莊Chair 08「RC既傳統就係冇傳統,如果你覺得呢度係有問題,點解你直接就放棄同quit呢? 有冇諗過你其實有責任去幫手改變?」//Warden 09「freshman year係最難適應最辛苦既一年,不過都係最開心既一年」//我 10「記住做個開心既Royce」//眾人 住Hall三年我間中會想,可能我有一半的時間都在做一些吃力不討好的事,當中總有後悔、不甘、委屈、迷失的時候,不過當我每一次垂頭喪氣都找到朋友去接收我的負能量時,我都會慶幸我賺到的比失去的多。 與其說這十句說話很重要,倒不如說對我說這些話的人很重要,是他們令我大學的生活比我想像中更與別不同。


係Facebook搵我地啦
Find us on Facebook
新鮮出爐 Newest
​主題 Categories
bottom of page