top of page

Humans of Halls #11


中學既時候經常見到Facebook newsfeed出現師姐既hall life相:打波、飲早茶、夾band、一班人著住同一款既Tee揸住個拳頭舉曬手笑到見牙唔見眼既相。 然後,我問其中一個有住hall既師姐:「其實HKU Hall係點架?同其他U有咩唔同?」佢答我:「Hall life唔係兩言三語就可以令你知道係咩一回事架。嗯...... HKU Hall既特別之處在於舍堂教育(Hall Education)!」我問:「舍堂教育?」佢微笑,然後拍拍我博頭話:「總之就唔止係一個比你訓既地方咁簡單啦,你住過先會明架!」 到我入左Kong U,亦都住緊李兆基堂,「咩係舍堂教育呀?」上hall莊之前接連不斷咁係mock campaign、campaign厘d場合被人問到既時候,差唔多每次我都答得好猶豫。到厘一刻上左莊嘞,我可以好肯定咁答你:每個住hall既人感受到既舍堂教育都可以截然不同。而對我黎講,目前最能夠影響我既舍堂教育係點樣「選擇」(make choices)。 你唔找上選擇,選擇都總會找上你。大學係個包羅萬有既百寶袋,入面有唔同類型既學會、hall、活動向你招手。入咩soc好呢?住唔住hall好呢?邊間hall最適合我呢?上唔上莊好呀?選擇既過程就好似為自己既U life舖一條火車軌咁,下一站向左定向右?一切任君選擇。 你問我:選擇了,然後呢?然後我地就要學識點樣承受同面對自己選擇既後果。「條路自己揀,仆低唔好喊,眼淚自己抹。」厘句說話自我入U之後就成為左我既座右銘。舍堂比到好多選擇你:sports, cultural, interest groups, subcoms… 選擇越五光十色,就會令你越覺得頭昏腦脹。而隨住你唔同既選擇,你要捨棄既野就越多:時間、精神、健康... 作出選擇之後同面對隨之而來既後果既時候,一不小心就好容易會迷失自己,成為一個齋chur既人。而到左厘個時候,就要嘗試回到最初的起點,諗返自己當初選擇厘條路既原因,更重要既係,到最後你想成為一個點既自己,勿忘初衷。了解自己既能力同訂立目標係成長路上一個重要既環節。堅定自己信念之後,就唔可以再frus,要繼續勇往直前、拾步而上。而經過厘一個過程,此時既你相信已經長大左好多,對「成長」二字亦一定有另一番體會。 咁住hall有咩咁特別呀?住hall最特別當然係一班hall mates。係樓友、teammates、hall o組、莊友之中,總有三五群會成為你既知己。半夜三更做野做到好frus既時候,會有樓友係whatsapp group話整左樓food;另一個凌晨又會有teammates話想落新興飲早茶,或者食真滋味。飲飲食食都係其次,可以同hallmates毫無時間地點限制咁gather,先係hall life最值得treasure既野,而厘d咁特別既集體回憶係建立一段段深厚友誼最穩固既踏腳石。當你遇到問題既時候,厘一群黎自唔同背景、有唔同經驗既hallmates會因為你一個「:(」或者見到你近排成日皺埋堂眉而過黎關心同鼓勵你。佢地唔會幫你作出d咩選擇,佢地會做既係透過同你促膝把酒傾通宵,或者係你張枱擺低一包零食同一張打氣memo,為你厘架火車加加油! 到最後,驀然回首,你做既每個選擇都會決定左你透過hall厘個平台學到d咩。於我而言,係hall入面,只要你願意踏出一步作出選擇,唔會有一個選擇係絕對錯既。唯一會錯既係連「選擇」厘一步都唔做,白白浪費可以係碰碰撞撞之中成長既機會。 「有些事情還不做,你的理由會是什麼?」


係Facebook搵我地啦
Find us on Facebook
新鮮出爐 Newest
​主題 Categories
bottom of page